CUSTOMER SERVICE SUPPORTER
Mitä työ pitää sisällään?
Palvelet asiakkaita kaikissa kanavissa. Asiakaspalveluun saapuvat yhteydenotot voivat liittyä tuotteisiin, toimituksiin tai mahdollisiin reklamaatioihin. Palvelemisen lisäksi myös Customer Service Supporterin tavoitteisiin kuuluu tehdä asiakaskontaktin aikana lisämyyntiä. Tässä työssä paineensietokyky, multitasking sekä erinomaiset kommunikointitaidot - niin kirjalliset kuin suullisetkin - ovat valttia.
Build your career.
CUSTOMER SERVICE AREA RESPONSIBLE
Mitä työ pitää sisällään?
Vastaavan rooliin nimitetään Customer Service Supportereita, jotka ovat osoittaneet valmiutta ottaa enemmän vastuuta työssään. Vastuualueet tulevat normaalin Supporter-toimenkuvan oheen, ja voivat sisältää tiimin tarpeiden ja työntekijän omien kiinnostuksen kohteiden pohjalta fokusalueita analytiikasta sosiaaliseen mediaan.
Tavoitteena on, että vastuuhenkilö edistää ja kehittää edelleen oman vastuualueensa työstöä ja hyödyntämistä asiakaspalvelukeskuksen arjessa, jakaen näitä oppeja kollegoilleen tiimin sisällä.
Build your skills.
CUSTOMER SERVICE TEAM LEADER
Mitä työ pitää sisällään?
Team Leader vastaa asiakaspalvelutiimin johtamisesta kohti asetettuja tavoitteita yhdessä Customer Service Managerin kanssa. Työtehtävien jakaminen ja organisointi, henkilöstön tukeminen ja kehittäminen sekä hyvän työilmapiirin ylläpitäminen kuuluvat luonnollisena osana Customer Service Team Leaderin arkeen. Erinomainen työtehtävä sinulle, joka haluat kehittyä urallasi asiakaspalvelun parissa!
Build your team.
CUSTOMER SERVICE MANAGER
Mitä työ pitää sisällään?
Customer Service Managerilla on yleisvastuu asiakaspalvelukeskuksen toiminnasta. Esimiehenä CSM asettaa tavoitteet ja standardit asiakaspalvelun tehokkuudelle sekä laadulle ja seuraa tiiminsä suoriutumista. Henkilöstön kehittäminen ja samalla toiminnan jatkuva parantaminen ovat erittäin keskeinen osa tässä tehtävässä toimimista.
Build you team.