Asiakaspalvelijana kuuntelet asiakkaidemme tarpeita ja tilanteita. Lisäksi käsittelet heidän pyyntöjään monessa eri kanavassa. Yleisesti nämä pyynnöt liittyvät tuotteisiin, toimituksiin, reklamaatioihin, mutta JYSKissä asiakaspalvelijat tukevat myös myyntiä.
Tässä roolissa, tarjoat palvelua, keräät palautetta, käsittelet montaa järjestelmää ja rakennat tärkeitä suhteita. Tämä kaikki tapahtuu toteuttamalla parasta asiakaspalvelua.
Osa-aluevastaavana olet osa tiimiä, huolehtien asikkaiden tarpeista. Samaan aikaan, saat mahdollisuuden saavuttaa tavoitteita omalla vastuualueellasi, joka kuvastaa sinun kyvykkyyttäsi jatkaa pidemmälle asiakaspalvelun urapolulla.
Asiakaspalvelun osa-aluevastaavana, saat mahdollisuuden erikoistua yhteen tai useampaan osa-alueeseen asiakaspalvelussa. Lisäksi pääset kouluttamaan tiimisi jäseniä jakamalla parhaita käytänteitä oman erikoistumisesi alueelta.
Tiiminvetäjänä, olet vastuussa tiimisi tavoitteiden johtamisesta. Tavoitteet on asetettu yhdessä asiakaspalvelupäällikkösi kanssa. Yhdessä tiimisi kanssa, suunnittelet ja varmistat päivittäisten tehtävien hoitumisen.
Tiiminvetäjänä olet arvokkaassa roolissa tiimisi kehittämisessä, samalla luoden positiivista ja motivoivaa ilmapiiriä kaikille.
Asiakaspalvelupäällikkönä sinulla on kokonaisvastuu asiakaspalvelukeskuksen toiminnoista ja seuraat tärkeimpiä avainlukuja. Lisäksi varmistat keskuksen koulutukset, kehittymisen ja motivaation.
Kaiken kaikkiaan, tärkein tehtäväsi on varmistaa, että tiimisi on valmis tarjoamaan erinomaista asiakaspalvelua joka ikinen päivä.