Customer Service Team Leader 37,5 h/vko
Haluatko olla osa tiimiä, joka haluaa tarjota Suomen parasta asiakaspalvelua?
Etsimme tiiminvetäjää, jolla on pilkettä silmäkulmassa. Olet energinen, tuloshakuinen ja sinulla on myönteinen asenne. Olet nopea tekemään itsenäisiä päätöksiä ja osaat motivoida tiimisi saavuttamaan asetetut tavoitteet.
CUSTOMER SERVICE TEAM LEADERIN TYÖ JYSKISSÄ
JYSKin asiakaspalvelun Team Leader on mielenkiintoinen pesti vauhdikkaassa ympäristössä, jossa jokainen päivä on erilainen. Tässä tehtävässä sinulla on noin 6-8 tiimiläistä ja raportoit tehtävässä JYSK Suomen Customer Service Manager Tiina Mobergille.
Olet vastuussa päivittäisistä toiminnoista yhdessä toisen Team Leaderimme kanssa. Menestyäksesi tehtävässä sinulla tulee olla vahvat johtamistaidot sekä proaktiivinen työote. Avainlukujen jatkuva seuranta päivän mittaan ja niihin reagointi tulee sinulta luonnostaan. Sinulle tärkeää on hyvinvoiva tiimi ja valmennat tiimiäsi jatkuvasti, jotta he saavuttaisivat täyden potentiaalinsa.
Team Leader -tehtävien lisäksi osallistut päivittäin myös itse asiakaspalvelutyöhön eri kanavissa (puhelin, sähköposti, chat, sosiaalinen media). Yhdessä tiimin kanssa varmistat, että asiakkaamme saavat jatkossakin ensiluokkaista palvelua.
Teemme asiakaspalvelussamme meihin yhteyttä ottaneille asiakkaille aktiivista ja tavoitehakuista myyntityötä tarjoamalla heille laadukkaimpia tuotteitamme sekä heidän tarpeisiinsa sopivia lisätuotteita. Sinun tulisikin näyttää myynneissä esimerkkiä ja olla inspiraation lähde tiimille, mitä tulee oikeaan myyntiasenteeseen.
Et pelkää edes haastavimpia asiakas- ja henkilöstötilanteita, sen sijaan löydät itsenäisesti ratkaisun ongelmaan. Otat vastuun päätöksistäsi eivätkä tilanteet jää vaivaamaan sinua, vaan pääset nopeasti eteenpäin.
MITÄ ODOTAMME SINULTA
- joko kokemusta asiakaspalvelukeskuksesta tai esihenkilökokemusta, lisäpisteet molemmista
- halukkuutta kehittää toimintaamme jatkuvasti
- kykyä luoda tiimihenkeä ja motivoida tiimiä oman energisen esimerkkisi voimalla
- sujuvia kommunikaatiotaitoja niin suomeksi kuin englanniksikin (kirjallinen ja suullinen)
- motivaatiota kehittyä urallasi vaativampiin tehtäviin (esim. Customer Service Manager)
MITÄ TARJOAMME SINULLE
- kattavan perehdytyksen uuteen tehtävääsi, jonka aikana saat laajan kuvan JYSK Suomen eri toiminnoista
- kattavat työtehtävät yllä mainittujen lisäksi: olet osa JYSK-asiakaspalvelun johtoryhmää, osallistut vuosittaiseen business plan -prosessiin ja rekrytoit tiimisi jäseniä
- erinomaisen yrityskulttuurin kansainvälisessä työympäristössä
- kattavan koulutustarjontamme
- upean kansainvälisen Team Leader verkoston vertaistukea ja sparrausta varten
- sopimuspalkan ja muut edut, kuten Edenred-virike-etu
- mahdollisuuden kilpailla ja juhlia erinomaisia suorituksia
- spektaakkelimaisen vuosijuhlamme ”JYSK Awardsit”
- työterveydenhuollon palvelut
- 20% henkilökunta-alennuksen
Asiakaspalvelumme aukioloajat ovat ma-pe 9-18 ja la 10-16. Työskentelet tiimin kanssa samoissa vuoroissa. Toimipaikkasi on pääkonttorillamme Vantaan Pakkalassa. Säännöllinen etätyöskentely ei ole mahdollista.
Tehtävään liittyvät kysymykset voi osoittaa Customer Service Manager Tiina Mobergille puhelimitse 050 9944293. Paras aika tavoitella on arkisin klo 12–16 välillä.
Lähetä ansioluettelosi sekä vapaamuotoinen hakemuksesi (ml. palkkatoive) klikkaamalla ”Olen kiinnostunut” -nappia. Huomioithan, että käymme hakemuksia läpi jatkuvasti ja teemme rekrytointipäätöksiä heti sopivan kandidaatin osuessa kohdalle.
REKRYTOINTIPROSESSI JYSK SUOMI
Käsittelemme hakemuksia jatkuvasti ja suoritamme rekrytoinnin, kun olemme löytäneet oikean ehdokkaan. Hakuprosessin seuraava vaihe on ajasta ja paikasta riippumaton videohaastattelu, jossa pääset kertomaan itsestäsi ja motivaatiostasi. Kutsu toimitetaan sähköpostilla mahdollisimman pian hakemuksesi saapumisen jälkeen. Jokainen hakija saa osallistua videohaastatteluun, ja seuraavaan hakuvaiheeseen valikoidutaan sen kautta. Seuraathan siis aktiivisesti sähköpostiasi ja vastaat videoihin mahdollisimman pian!
MEISTÄ
JYSK on laajentunut yhdestä myymälästään Tanskan Århusissa vuodesta 1979 tänä päivänä yli 3000 myymälän maailmanlaajuiseksi ketjuksi. Me uskomme, että tämän menestyksen avainasemassa ovat meidän työntekijämme. Siksi pyrimme tarjoamaan kehitystä ja kasvumahdollisuuksia JYSKissä, ja olemme myös ylpeitä työntekijöidemme palkitsevasta sitoutumisesta ja suuresta panoksesta. Kolme JYSKin perusarvoamme – kauppias, kollega ja yrityshenki – ilmaisevat käyttäytymistä ja asennetta, joita voimme odottaa toisiltamme. Luotamme toisiimme, ja uskomme delegointiin sekä vapauteen ja vastuuseen.
JYSK haluaa ottaa mukaan kaikki iästä, sukupuolesta, rodusta, seksuaalisesta suuntautumisesta, fyysisestä tai henkisestä kyvystä, etnisestä taustasta ja kokemuksesta riippumatta. Yhdessä turvaamme osallistavan kulttuurimme, joka kannustaa, tukee ja juhlii työntekijöidemme erilaisia ääniä. Koska loistava sekoitus erilaisia mieliä, kykyjä ja ainutlaatuisia persoonallisuuksia tekee meistä vahvemman tiimin.
Lisää tietoa löydät osoitteesta https://tyopaikat.jysk.fi/.