Santun valintaa vuoden myyjäksi perusteltiin: Santtu Manninen on JYSKiläinen sanansaattaja, jonka intohimona on ylittää asiakkaiden odotukset kerta toisensa jälkeen. Asiakaskohtaamisten ytimessä on ajatus siitä, että asiakkaan päivä voi muuttua paremmaksi pienenkin palveluhetken aikana. Hänen tärkein vahvuutensa on kuuntelutaito – hän osaa tunnistaa asiakkaan todelliset tarpeet ja tarjota juuri oikeat ratkaisut.
Päämäärätietoisena Santtu asetti vuosi sitten itselleen tavoitteen voittaa Vuoden myyjä -tunnustuksen. Hän on työskennellyt määrätietoisesti sen eteen, etsien jatkuvasti uusia tapoja kehittää asiakaspalveluaan. Hänen rauhallinen luonteensa yhdistettynä positiiviseen ja ratkaisukeskeiseen asenteeseen tekevät hänestä kollegan, jonka kanssa on helppo tehdä töitä ja asiakkaiden helposti lähestyä. Santun panos tiimihengen rakentajana ja myymälän menestymisen tukena on ollut korvaamaton.
Myynnissä kyse ei ole vain tuotteiden esittelystä ja rahastamisesta. On osattava tunnistaa asiakkaan todelliset tarpeet ja tarjota oikeat ratkaisut. Asiakkaan saadessaan enemmän rahallensa vastinetta, mitä asiakas on odottanut, ylitetään asiakkaan odotukset. Se on niin pienestä, miten asiakkaan päivä ja omakin päivä saadaan hitusen paremmaksi palveluhetken aikana.
Myyntiin on saatavilla kattavaa koulutusta JYSKistä. On myös osattava reflektoida omaa ja kollegan palvelutilanteita. Näin oppii löytämään hyviä myyntitaitoja erilaisiin asiakastilanteisiin. Katso videolta JYSKin tunnelmat heti voiton jälkeen JYSK Awardseilta.
Haemme aina uusia sitoutuneita kollegoita työskentelemään kanssamme.
Katso avoinna olevat työpaikat ja tule kanssamme kehittymään.