CSC-tiimin johtaminen pandemian aikana oli urani käännekohta. Etätyöhön sopeutuminen, kasvaneen asiakaskyselymäärän hallinta ja sujuvan toiminnan varmistaminen olivat todellinen koetinkivi. Haasteista huolimatta sain arvokasta johtamiskokemusta, vahvistin tiimihenkeä ja opin toimimaan epävarmuuden keskellä itsevarmasti. Tämä ajanjakso muovasi minua ammattilaisena ja valmisti minut seuraavaan askeleeseen JYSK-urallani.
Asiakaspalvelutyö JYSKillä opetti minulle keskeisiä taitoja, joista on ollut jatkuvaa hyötyä urallani: asiakaskeskeisyyttä, sopeutumiskykyä ja tehokasta viestintää. Opin näkemään kokonaisuuden, ymmärtämään myyntikanavia ja tarjoamaan asiakkaille parhaat ratkaisut. Kokemukseni monimutkaisten tilanteiden käsittelystä ja projektien johtamisesta loi vahvan pohjan siirtymiselleni B2B-myyntiin, jossa autan nyt yrityksiä löytämään juuri heille sopivat ratkaisut.
JYSKin kannustava ilmapiiri rohkaisi minua kehittymään ja tarttumaan uusiin mahdollisuuksiin. Osallistumiseni liiketoimintasuunnitelman osa-alueeseen – uuden verkkomaksutavan lanseeraukseen – auttoi minua ymmärtämään strategisen suunnittelun ja poikkitoiminnallisen yhteistyön merkityksen. Näin, kuinka eri osastot tekevät yhteistyötä asiakaskokemuksen parantamiseksi, mikä inspiroi minua ottamaan vastaan yhä suurempia haasteita. Kyky sopeutua ja innovoida on ollut keskeinen tekijä jatkuvassa menestyksessäni JYSKillä.
Niille, jotka haluavat kasvaa CSC:ssä, neuvoni on yksinkertainen: ole aloitteellinen, osallistu projekteihin ja tartu oppimismahdollisuuksiin. Viestintätaidot, ongelmanratkaisukyky ja joustavuus ovat avainasemassa. Vahvojen ammatillisten suhteiden rakentaminen ja selkeiden tavoitteiden asettaminen voivat nopeuttaa kehitystäsi. JYSK tarjoaa loputtomasti mahdollisuuksia – hyödynnä ne täysillä!