Työskentele Customer Service Supporterina JYSKissä
- Olet loistava työssäsi ja löydät aina jokaiselle asiakkaalle parhaiten sopivat ratkaisut.
- Riittää, että sinulla on hyvä asenne – me opetamme sinulle tehtävän edellyttämät tiedot ja taidot, jotta voit onnistua työssäsi.
- Olet osa ainutlaatuista ja vahvaa tiimiä.
- Sinulla on mahdollisuus nopeaan urakehitykseen JYSKissä.
- Olet osa erityistä yritystämme, joka kehittää työntekijöitään jatkuvasti.

-
Lue lisää...
Customer Service Supporterin vastuulla:
- Toimit tukena ja vaikutat osaltasi tiimisi suoriutumiseen sekä yleisesti asiakaspalvelumme tasoon
- Tunnet tuotteemme sekä tarjoamamme palvelut
- Tiedät ja tunnet asiakkaasi – kartoitat asiakkaasi tarpeet, tilanteen sekä tunnetilan
- Varmistat osaltasi, että asiakaspalvelumme on korkeatasoista kaiken aikaa ja joka tilanteessa
- Osallistut tiimisi päivittäisten toimintojen optimointiin ja kehittämiseen
- Olet päivittäin yhteydessä JYSKin asiakkaisiin, myymälöihin sekä kuljetusliikkeisiin
Tämä tehtävä on täydellinen sinulle, jos...
- olet parhaimmillasi nopeatempoisessa ja kiireisessä ympäristössä, missä ei koskaan ole kahta samanlaista päivää.
- olet tuloshakuinen ja haluat vaikuttaa osaltasi tiimisi suoriutumiseen.
- olet energinen, innostava ja ajattelutapasi on myönteinen.
- olet loistava tiimipelaaja ja aina valmis auttamaan kollegaasi.
- hymysi on herkässä ja palveluhenkisyys sinulle luontaista: asetat aina asiakkaat ensimmäiseksi tarjoten heille erityisen ostoskokemuksen.
- olet joustava ja osaat priorisoida työtehtäväsi.
- olet ahkera, täsmällinen ja halukas oppimaan ja kehittymään.
Tutustu meihin ja ota selvää, mitä me voimme tarjota sinulle!
Ota selvää Customer Service Supporterin tehtävästä klikkaamalla kohtaa “Tapaa Kristina”. Hän työskentelee kyseisessä tehtävässä ja kertoo seuraavassa hieman lisää siitä, millaista on työskennellä JYSKissä.
Heräsikö sinulla kysyttävää?
Jos sinulla heräsi kysymyksiä liittyen kyseiseen toimenkuvaan, älä epäröi olla yhteydessä JYSK Suomen HR-osastoomme hrfi@jysk.com.
-
Tapaa Lotta
Päällimmäiset ajatuksesi työstäsi?
Kansainvälisyys ja erilaisten ihmisten kanssa työskentely on kiinnostanut minua aina. JYSKin asiakaspalvelussa sekä myymälässä työskennelleenä on ymmärtänyt, että työskentely JYSKillä on todella monipuolista ja että asenne todentotta ratkaisee lähes kaiken.
Millaista on työskennellä Customer Service Supporterina JYSKissä?
Koskaan ei töihin tullessaan tiedä millainen päivä on tulossa ja tekemistä riittää ihan vuoron alusta loppuun saakka niin puhelimen, sähköpostin kuin chatin kautta. Asiakaspalvelussa oppii uusia asioita ihan jatkuvasti ja monien eri järjestelmien käyttö on todella mielenkiintoista. Teemme päivittäin töitä myös monien eri maiden kanssa, joka tuo hienosti näkyviin yrityksen kansainvälisyyden. Kaiken lisäksi työskentely meidän tiimissä sujuu huoletta, sillä työkavereilta saa tarvittaessa aina apua ja meillä on asiakaspalvelussa ihan huippu meininki.
Millaisia haasteita kohtaat työssäsi?
Haasteita on kyllä laidasta laitaan, käsittelemme asiakkaiden kysymyksiä aina tuotetiedoista ja -ominaisuuksista lähtien logistiikkaan ja tuotteiden toimituksiin saakka. Haastavasta asiasta/tilanteesta riippumatta, meidän tehtävänämme on kuitenkin ratkaista ongelma tavalla tai toisella mahdollisimman pian niin, että asiakkaalle koituu siitä mahdollisimman vähän vaivaa. Haasteet kuitenkin antavat ainakin itselleni tietynlaisen lisäpotkun työntekoon.
Kuvaile hieman JYSKin työilmapiiriä ja yrityskulttuuria.
Rentoa, hauskaa ja tuttavallista. JYSKin työntekijöiden kanssa on todella helppoa tehdä töitä ja voit luottaa siihen, että asiat oikeasti hoituvat. Töihin on aidosti hauska tulla aamulla ja illalla on mukava lopettaa päivä todeten, että töissä oli kivaa. Kaikista työntekijöistä huokuu ilo työskennellä JYSKissä, joka tekee ilmapiiristä todella mukavan.
Miksi suosittelet JYSKiä työpaikaksi muille?
JYSK on työpaikkana opettanut minulle hirveästi uusia asioita ja rennon sekä tiiviin työilmanpiirin ansiosta työskentely on huoletonta ja omalla tavallaan vaivatonta. JYSKissä oppii ymmärtämään miten iso, kansainvälisesti menestyvä yritys toimii ja sen jatkuvaa kehitystä on ihan mieletöntä seurata. Olen varma, että näistä tiedoista ja taidoista on varmasti hyötyä myös tulevaisuudessa, tähän hyvänä esimerkkinä useat eri järjestelmät sekä JYSKin asiakasystävällinen toimintamalli.
Mitä seuraavaksi?
Päivä kerrallaan tässä mennään, mutta tavoite on aina ylöspäin. Mielenkiintoista nähdä mitä tulevaisuus tuo tulleessaan.
Customer Service Supporterin vastuulla:
- Toimit tukena ja vaikutat osaltasi tiimisi suoriutumiseen sekä yleisesti asiakaspalvelumme tasoon
- Tunnet tuotteemme sekä tarjoamamme palvelut
- Tiedät ja tunnet asiakkaasi – kartoitat asiakkaasi tarpeet, tilanteen sekä tunnetilan
- Varmistat osaltasi, että asiakaspalvelumme on korkeatasoista kaiken aikaa ja joka tilanteessa
- Osallistut tiimisi päivittäisten toimintojen optimointiin ja kehittämiseen
- Olet päivittäin yhteydessä JYSKin asiakkaisiin, myymälöihin sekä kuljetusliikkeisiin
Tämä tehtävä on täydellinen sinulle, jos...
- olet parhaimmillasi nopeatempoisessa ja kiireisessä ympäristössä, missä ei koskaan ole kahta samanlaista päivää.
- olet tuloshakuinen ja haluat vaikuttaa osaltasi tiimisi suoriutumiseen.
- olet energinen, innostava ja ajattelutapasi on myönteinen.
- olet loistava tiimipelaaja ja aina valmis auttamaan kollegaasi.
- hymysi on herkässä ja palveluhenkisyys sinulle luontaista: asetat aina asiakkaat ensimmäiseksi tarjoten heille erityisen ostoskokemuksen.
- olet joustava ja osaat priorisoida työtehtäväsi.
- olet ahkera, täsmällinen ja halukas oppimaan ja kehittymään.
Tutustu meihin ja ota selvää, mitä me voimme tarjota sinulle!
Ota selvää Customer Service Supporterin tehtävästä klikkaamalla kohtaa “Tapaa Kristina”. Hän työskentelee kyseisessä tehtävässä ja kertoo seuraavassa hieman lisää siitä, millaista on työskennellä JYSKissä.
Heräsikö sinulla kysyttävää?
Jos sinulla heräsi kysymyksiä liittyen kyseiseen toimenkuvaan, älä epäröi olla yhteydessä JYSK Suomen HR-osastoomme hrfi@jysk.com.
Päällimmäiset ajatuksesi työstäsi?
Kansainvälisyys ja erilaisten ihmisten kanssa työskentely on kiinnostanut minua aina. JYSKin asiakaspalvelussa sekä myymälässä työskennelleenä on ymmärtänyt, että työskentely JYSKillä on todella monipuolista ja että asenne todentotta ratkaisee lähes kaiken.
Millaista on työskennellä Customer Service Supporterina JYSKissä?
Koskaan ei töihin tullessaan tiedä millainen päivä on tulossa ja tekemistä riittää ihan vuoron alusta loppuun saakka niin puhelimen, sähköpostin kuin chatin kautta. Asiakaspalvelussa oppii uusia asioita ihan jatkuvasti ja monien eri järjestelmien käyttö on todella mielenkiintoista. Teemme päivittäin töitä myös monien eri maiden kanssa, joka tuo hienosti näkyviin yrityksen kansainvälisyyden. Kaiken lisäksi työskentely meidän tiimissä sujuu huoletta, sillä työkavereilta saa tarvittaessa aina apua ja meillä on asiakaspalvelussa ihan huippu meininki.
Millaisia haasteita kohtaat työssäsi?
Haasteita on kyllä laidasta laitaan, käsittelemme asiakkaiden kysymyksiä aina tuotetiedoista ja -ominaisuuksista lähtien logistiikkaan ja tuotteiden toimituksiin saakka. Haastavasta asiasta/tilanteesta riippumatta, meidän tehtävänämme on kuitenkin ratkaista ongelma tavalla tai toisella mahdollisimman pian niin, että asiakkaalle koituu siitä mahdollisimman vähän vaivaa. Haasteet kuitenkin antavat ainakin itselleni tietynlaisen lisäpotkun työntekoon.
Kuvaile hieman JYSKin työilmapiiriä ja yrityskulttuuria.
Rentoa, hauskaa ja tuttavallista. JYSKin työntekijöiden kanssa on todella helppoa tehdä töitä ja voit luottaa siihen, että asiat oikeasti hoituvat. Töihin on aidosti hauska tulla aamulla ja illalla on mukava lopettaa päivä todeten, että töissä oli kivaa. Kaikista työntekijöistä huokuu ilo työskennellä JYSKissä, joka tekee ilmapiiristä todella mukavan.
Miksi suosittelet JYSKiä työpaikaksi muille?
JYSK on työpaikkana opettanut minulle hirveästi uusia asioita ja rennon sekä tiiviin työilmanpiirin ansiosta työskentely on huoletonta ja omalla tavallaan vaivatonta. JYSKissä oppii ymmärtämään miten iso, kansainvälisesti menestyvä yritys toimii ja sen jatkuvaa kehitystä on ihan mieletöntä seurata. Olen varma, että näistä tiedoista ja taidoista on varmasti hyötyä myös tulevaisuudessa, tähän hyvänä esimerkkinä useat eri järjestelmät sekä JYSKin asiakasystävällinen toimintamalli.
Mitä seuraavaksi?
Päivä kerrallaan tässä mennään, mutta tavoite on aina ylöspäin. Mielenkiintoista nähdä mitä tulevaisuus tuo tulleessaan.