Työskentele Customer Service -osastollamme

Työskentele Customer Service Supporterina JYSKissä

  • Olet loistava työssäsi ja löydät aina jokaiselle asiakkaalle parhaiten sopivat ratkaisut.
  • Riittää, että sinulla on hyvä asenne – me opetamme sinulle tehtävän edellyttämät tiedot ja taidot, jotta voit onnistua työssäsi.
  • Olet osa ainutlaatuista ja vahvaa tiimiä.
  • Sinulla on mahdollisuus nopeaan urakehitykseen JYSKissä.
  • Olet osa erityistä yritystämme, joka kehittää työntekijöitään jatkuvasti.

Customer Service Supporterin vastuulla:

  • Toimit tukena ja vaikutat osaltasi tiimisi suoriutumiseen sekä yleisesti asiakaspalvelumme tasoon
  • Tunnet tuotteemme sekä tarjoamamme palvelut
  • Tiedät ja tunnet asiakkaasi – kartoitat asiakkaasi tarpeet, tilanteen sekä tunnetilan
  • Varmistat osaltasi, että asiakaspalvelumme on korkeatasoista kaiken aikaa ja joka tilanteessa
  • Osallistut tiimisi päivittäisten toimintojen optimointiin ja kehittämiseen
  • Olet päivittäin yhteydessä JYSKin asiakkaisiin, myymälöihin sekä kuljetusliikkeisiin

 

Tämä tehtävä on täydellinen sinulle, jos...

  • olet parhaimmillasi nopeatempoisessa ja kiireisessä ympäristössä, missä ei koskaan ole kahta samanlaista päivää.
  • olet tuloshakuinen ja haluat vaikuttaa osaltasi tiimisi suoriutumiseen.
  • olet energinen, innostava ja ajattelutapasi on myönteinen.
  • olet loistava tiimipelaaja ja aina valmis auttamaan kollegaasi.
  • hymysi on herkässä ja palveluhenkisyys sinulle luontaista: asetat aina asiakkaat ensimmäiseksi tarjoten heille erityisen ostoskokemuksen.
  • olet joustava ja osaat priorisoida työtehtäväsi.
  • olet ahkera, täsmällinen ja halukas oppimaan ja kehittymään.

 

Tutustu meihin ja ota selvää, mitä me voimme tarjota sinulle!

Ota selvää Customer Service Supporterin tehtävästä klikkaamalla kohtaa “Tapaa Kristina”.  Hän työskentelee kyseisessä tehtävässä ja kertoo seuraavassa hieman lisää siitä, millaista on työskennellä JYSKissä.

 

Heräsikö sinulla kysyttävää?

Jos sinulla heräsi kysymyksiä liittyen kyseiseen toimenkuvaan, älä epäröi olla yhteydessä JYSK Suomen HR-osastoomme hrfi@jysk.com

Päällimmäiset ajatuksesi työstäsi?

Kansainvälisyys ja erilaisten ihmisten kanssa työskentely on kiinnostanut minua aina. JYSKin asiakaspalvelussa sekä myymälässä työskennelleenä on ymmärtänyt, että työskentely JYSKillä on todella monipuolista ja että asenne todentotta ratkaisee lähes kaiken.  

 

 

Millaista on työskennellä Customer Service Supporterina JYSKissä?

Koskaan ei töihin tullessaan tiedä millainen päivä on tulossa ja tekemistä riittää ihan vuoron alusta loppuun saakka niin puhelimen, sähköpostin kuin chatin kautta. Asiakaspalvelussa oppii uusia asioita ihan jatkuvasti ja monien eri järjestelmien käyttö on todella mielenkiintoista. Teemme päivittäin töitä myös monien eri maiden kanssa, joka tuo hienosti näkyviin yrityksen kansainvälisyyden. Kaiken lisäksi työskentely meidän tiimissä sujuu huoletta, sillä työkavereilta saa tarvittaessa aina apua ja meillä on asiakaspalvelussa ihan huippu meininki.

 

Millaisia haasteita kohtaat työssäsi?

Haasteita on kyllä laidasta laitaan, käsittelemme asiakkaiden kysymyksiä aina tuotetiedoista ja -ominaisuuksista lähtien logistiikkaan ja tuotteiden toimituksiin saakka. Haastavasta asiasta/tilanteesta riippumatta, meidän tehtävänämme on kuitenkin ratkaista ongelma tavalla tai toisella mahdollisimman pian niin, että asiakkaalle koituu siitä mahdollisimman vähän vaivaa. Haasteet kuitenkin antavat ainakin itselleni tietynlaisen lisäpotkun työntekoon.  

 

Kuvaile hieman JYSKin työilmapiiriä ja yrityskulttuuria.

Rentoa, hauskaa ja tuttavallista. JYSKin työntekijöiden kanssa on todella helppoa tehdä töitä ja voit luottaa siihen, että asiat oikeasti hoituvat. Töihin on aidosti hauska tulla aamulla ja illalla on mukava lopettaa päivä todeten, että töissä oli kivaa. Kaikista työntekijöistä huokuu ilo työskennellä JYSKissä, joka tekee ilmapiiristä todella mukavan.

 

 Miksi suosittelet JYSKiä työpaikaksi muille?

JYSK on työpaikkana opettanut minulle hirveästi uusia asioita ja rennon sekä tiiviin työilmanpiirin ansiosta työskentely on huoletonta ja omalla tavallaan vaivatonta. JYSKissä oppii ymmärtämään miten iso, kansainvälisesti menestyvä yritys toimii ja sen jatkuvaa kehitystä on ihan mieletöntä seurata. Olen varma, että näistä tiedoista ja taidoista on varmasti hyötyä myös tulevaisuudessa, tähän hyvänä esimerkkinä useat eri järjestelmät sekä JYSKin asiakasystävällinen toimintamalli.

 

Mitä seuraavaksi?

Päivä kerrallaan tässä mennään, mutta tavoite on aina ylöspäin. Mielenkiintoista nähdä mitä tulevaisuus tuo tulleessaan.

  

Työskentele Team Leader Traineena Customer Servicessa

  • Sinulla on mahdollisuus luoda menestyksekäs ura JYSKissä.
  • Koulutusohjelman ajan valmennamme sinua työskentelemään tulevaisuuden Team Leaderina, jolloin olet kokonaisvastuussa omasta tiimistäsi.
  • Saat vastuuta, haasteita ja tilaisuuksia oppia ja kehittyä ammatillisesti.  
  • Olet osa tiimiä, jossa yhteistyö ja voittaminen ovat toimintanne kulmakiviä.
  • Olet osa erityistä yritystämme, joka kehittää työntekijöitään jatkuvasti.

Team Leader Trainee – ohjelma pähkinänkuoressa:

  • Käytännön työssäsi sinua ohjaa, kouluttaa ja seuraa Team Leader.
  • Päivittäiset työtehtäväsi ovat samanlaisia kuin Team Leaderin rutiinitehtävät.  
  • Osallistut koulutuksiin ja saat käytännön työn ohella tapahtuvaa opastusta asioihin ja tehtäviin.
  • Mentorisi opastaa, arvioi ja antaa palautetta sinulle.  

 

Team Leader Trainee –ohjelman aikana opit hallitsemaan seuraavat tehtävät ja vastuualueet:

  • Tiimisi jäsenten työtehtävien ja työaikojen suunnittelu ja organisointi, jotta varmistat, että osastosi ja tiimisi päivä-/viikko- ja kuukausikohtaiset tavoitteet saavutetaan.   
  • Tiimin jäsenten suoriutumisen johtaminen, arvioiminen ja kehittäminen.
  • Työntekijöiden opastaminen, osallistaminen ja motivointi.
  • Työntekijöiden valmentaminen ja johtaminen tehtäväkohtaisten kehitystasojen mukaisesti.
  • Uusien tavoitteiden asettaminen itselle ja tiimille.  

 

Tämä tehtävä on täydellinen sinulle, jos...

  • olet määrätietoinen, kunnianhimoinen, tuloshakuinen ja haluat aina voittaa.
  • olet halukas oppimaan ja vastaanottamaan palautetta kehittyäksesi.
  • pystyt työskentelemään nopeatempoisessa ja kiireisessä työympäristössä.
  • pystyt tekemään päätöksiä ja otat vastuun sekä tiimisi että osastosi toiminnasta.
  • olet energinen ja innostava esimies, joka johtaa oman esimerkkinsä kautta.
  • haluat työskennellä yhdessä tiimisi kanssa osallistuen päivittäisten työtehtävien hoitamiseen.
  • haluat vastuuta ja mahdollisuuden vaikuttaa työpaikallasi.  
  • osaat organisoida ja suunnitella tehokkaasti ottaen huomioon myös isomman kokonaisuuden.
  • olet motivoitunut ja haluat jatkuvasti kehittää ja parantaa omaa ja osastosi suoriutumista.  

 

Tutustu meihin ja ota selvää, mitä me voimme tarjota sinulle!

Ota selvää Team Leader Traineen tehtävästä klikkaamalla “Tapaa Rasmus”. Hän työskentelee kyseisessä tehtävässä ja kertoo seuraavassa hieman lisää siitä, millaista on työskennellä JYSKissä.

 

Heräsikö sinulla kysyttävää?

Jos sinulla heräsi kysymyksiä liittyen kyseiseen toimenkuvaan, älä epäröi olla yhteydessä JYSK Suomen HR-osastoomme hrfi@jysk.com

 

 

Päällimmäiset ajatuksesi työstäsi?

  • Aloitin tehtävässä muutama kuukausi sitten ja hyvin avoimin mielin. Erityisesti odotin, että pääsisin tekemään päätöksiä – en vain osastoamme koskevissa, vaan myös koko organisaatiota koskevissa asioissa. 
  • Haluamme todella erottua kilpailijoistamme tarjoamalla maan parasta asiakaspalvelua ja tästä tavoitteesta puhutaan myös yrityksemme sisällä todella paljon. Puhumisen lisäksi pääsen vaikuttamaan tämän tavoitteen toteutumiseen joka päivä osaltani – tiimini ja omien asiakastilanteiden kautta.  

 

Millaista on työskennellä Customer Service Team Leader Traineena JYSKissä?  

  • Työpäivät ovat todella mielenkiintoisia ja toisistaan täysin erilaisia. Olen saanut paljon laaja-alaisesti vastuullisia ja haastaviakin tehtäviä. Tehtävät ovat liittyneet henkilökuntaamme, asiakkaisiimme, kuljetusliikkeisiimme sekä myös muihin osastoihimme JYSKissä. Saan todella hyvää ja monipuolista työkokemusta ja tuntumaa tulevaisuuden rooliini tämän toimenkuvan kautta.  
  • Kun työskennellään asiakkaiden parissa, yksikään päivä ei ole samanlainen kuin eilinen.  
  • Olen hoitanut jo useita erilaisia työtehtäviä ja saanut osallistua päätöksentekoon.

 

Millaisia haasteita kohtaat työssäsi?

  • Kohtaamani haasteet ovat usein toisistaan hyvin erilaisia. Asiakaspalvelutilanteissa haasteet ja ongelmat voivat vaatia joskus hieman luovuutta, jotta ne saadaan ratkaistua.
  • Myös henkilöstöjohtamiseen liittyvissä asioissa uskon vielä kohtaavani mielenkiintoisia haasteita, koska olen vielä hyvin tuore esimies. On iso harppaus, siirtyä työntekijätasolta esimieheksi, siinä tulee kohdanneekseen todella mielenkiintoisia haasteita.  

 

Kuvaile hieman JYSKin työilmapiiriä ja yrityskulttuuria.

  • Työilmapiiri tiimissämme on hyvä ja siihen todella panostetaan JYSKissä.
  • Työympäristö ja ylipäänsä tapa tehdä töitä on uskomattoman positiivinen. Olemme yksi iso tiimi, jonka jäsenet auttavat toisiaan ja jossa jokainen tietää, mikä on tärkeää ja mitä halumme saavuttaa.  
  • Yrityskulttuuri ja ihmisten JYSKissä ovat jotain aivan erityislaatuista. Kaikki haluavat tehdä parhaansa ja vähän vielä enemmänkin. On todella hienoa, olla osa tällaista tiimiä.
  • Organisaatiossamme on paljon erilaisia ihmisiä ja silti olemme tiivis ja toimiva yhdistelmä.  

 

 Miksi suosittelet JYSKiä työpaikaksi muille?

  • Jos minun pitäisi suositella JYSKiä työpaikaksi jollekin, sanoisin, että täällä työpäiväsi ovat todella erilaisia ja antoisia.
  • Täällä pitää myös käyttää omaa päätään, ottaa vastuuta ja olla valmis haastamaan itseään joka päivä.
  • Itse korostaisin erityisesti myös työn itsenäisyyttä. On tosiasia, että saat tilaa toimia ja vaikuttaa asioihin, joiden parissa työskentelet ja mielestäni se tekee työstä motivoivaa ja mielekästä.  

 

Mitä seuraavaksi?

  • Seuraava askel urapolulla on päästä Team Leaderiksi ja saada oma tiimi johdettavakseni. Minua kiinnostaa tulevaisuudessa kansainvälinen ura, joten ehkä sopivan tilaisuuden tullen hakeudun johonkin toiseen JYSK-maahan töihin. Nyt kuitenkin keskityn viemään Trainee-ohjelman loppuun, jotta saan kartutettua esimieskokemusta seuraavaan ”steppiini” JYSKissä.   

Työskentele Team Leaderina Customer Servicessa  

  • Team Leaderina olet vastuussa tiimistäsi ja sen suoriutumisesta.
  • Vastuullasi on kouluttaa, valmentaa ja kehittää työntekijöitäsi.
  • Sinun tehtäväsi on varmistaa, että tiimi on aina tavoitettavissa ja valmiina asiakkaita varten tarjoten Suomen parasta asiakaspalvelua joka hetkessä.  
  • Sinun myötävaikutuksellasi tiimistänne rakentuu vahva ja erityislaatuinen – yhteistyö ja voittaminen ovat toimintanne kulmakiviä.
  • Olet osa erityistä yritystämme, joka kehittää työntekijöitään jatkuvasti.
  • Sinulla on mahdollisuus luoda menestyksekäs ura JYSKissä. 

Team Leaderin vastuulla:  

  • Ohjaat tiimisi kohti menestystä
  • Toimit päätöksentekijänä osastoanne koskevissa asioissa
  • Kehität ja varmistat Suomen parhaan asiakaspalvelun toteutumisen
  • Johdat ja kehität tiimisi suoriutumista kokonaisvaltaisesti
  • Koulutat, valmennat ja kehität työntekijöitäsi
  • Seuraat ja arvioit tiimisi suoriutumista  
  • Priorisoit, delegoit ja suunnittelet eri työtehtävät ja vastuut pysyen annetuissa aikatauluissa
  • Johdat, osallistat ja motivoit työntekijöitäsi
  • Asetat uusia tavoitteita tiimillesi ja osastollesi yleisesti

 

Tämä tehtävä on täydellinen sinulle, jos...

  • olet määrätietoinen, kunnianhimoinen ja halukas kehittymään.  
  • olet tuloshakuinen ja motivoitunut jatkuvasti kehittämään osastosi suoriutumista.
  • pystyt työskentelemään nopeatempoisessa ja kiireisessä työympäristössä.
  • pystyt tekemään päätöksiä ja otat vastuun sekä tiimisi että osastosi toiminnasta.
  • olet energinen ja innostava esimies.
  • motivoit työntekijöitäsi ja toimit esimerkkinä ja suunnannäyttäjänä tiimillesi.
  • osaat määrittää selkeät tavoitteet ja tehtävät.
  • osaat organisoida ja suunnitella tehokkaasti ottaen huomioon myös isomman kokonaisuuden.
  • toimit JYSK Arvojen mukaisesti ja varmistat, että myös työntekijäsi toteuttavat niitä päivittäisessä työssään.

 

Tutustu meihin ja ota selvää, mitä me voimme tarjota sinulle!

Ota selvää Team Leaderin tehtävästä klikkaamalla kohtaa “Tapaa Madelene”.  Hän työskentelee kyseisessä tehtävässä ja kertoo seuraavassa hieman lisää siitä, millaista on työskennellä JYSKissä.

 

Heräsikö sinulla kysyttävää?

Jos sinulla heräsi kysymyksiä liittyen kyseiseen toimenkuvaan, älä epäröi olla yhteydessä JYSK Suomen HR-osastoomme hrfi@jysk.com

 

Päällimmäiset ajatuksesi työstäsi?

Asiakaspalvelutyö on minulle niin sanotusti kutsumusammatti ja nautin työstäni asiakkaiden parissa. Asiakaspalvelussa kohtaa erilaisia ihmisiä ja voi tehdä omalla osaamisellaan asiakkaat tyytyväiseksi. Paras palkinto tässä työssä on tyytyväinen asiakas.

Työni asiakaspalvelukeskuksessa on muuttunut vuosien varrella. Olen saanut olla osana asiakaspalvelutiimin kasvamista ja myös uusien järjestelmien sekä prosessien käyttöönottoa. Työssäni olen saanut vastuuta ja olen voinut uusien haasteiden kautta kehittää itseäni.  

JYSKissä saa tehdä töitä mahtavien kollegoiden kanssa ja jokainen päivä on erilainen.

 

Millaista on työskennellä Customer Service Team Leaderina JYSKissä?

Työni Customer Service Centerissä Team Leaderinä on monipuolista. Olen osa tiimiä, mutta minulla on myös omia vastuualueita. Päivittäin vastaan asiakkaiden kysymyksiin puhelimitse ja sähköpostitse. Vastailen myös sosiaalisen median kautta tulleisiin yhteydenottoihin.

Vastuualueenani on päivittäisten tehtävien toimivuus. Seuraan tavoitelukujamme ja autan muita customer service supportereita esimerkiksi järjestelmien kanssa. Tiimin kouluttaminen ja työtapojen kehittäminen ovat myös työtehtäviäni.

Kehitämme asiakaspalvelun toimintaa yhdessä Customer Service Managerin kanssa. Pyrimme aina tekemään asiat tehokkaasti ja kaikessa toiminnassamme tarjoamaan Suomen parasta asiakaspalvelua. Sen taataksemme mietimme, miten voisimme tehdä työmme paremmin ja miten käytössämme olevat järjestelmät ja palvelut varmistaisivat hyvän asiakaskokemuksen.

 

Millaisia haasteita kohtaat työssäsi?

Työssäni haasteet ovat moninaisia. Joskus täytyy ”think out side the box” ja pohdimme yhdessä parhaita ratkaisuja esimerkiksi tuotereklamaation hoitoon.

Ajankäyttö, työtehtävien priorisointi ja suunnittelu kiireisessä työpäivässä on myös haaste. Pyrimme aina tekemään asiat kerralla oikein ja tarjoamaan kaikille asiakkaille ensiluokkaista asiakaspalvelua. Haasteena onkin pitää pää kylmänä ja keskittyä yhteen asiaan kerrallaan hektisenä päivänä.

Haasteet ovat yleensä voitettavissa ja monesti ongelmien ratkaisusta ja onnistumisesta tulee aivan mahtava fiilis.

 

Kuvaile hieman JYSKin työilmapiiriä ja yrityskulttuuria.

Työilmapiiri on aivan mahtava! JYSKin arvojen mukaan kunnioitamme toisia ja mahtavien työkavereiden takia onkin mukava tulla töihin joka päivä. Yhteishenki JYSKissä on omaa luokkaansa. Työt teemme aina kunnialla, mutta työnteon lomassa pidetään myös hauskaa. Autamme toisia tarpeen tullen ja puhallamme yhteen hiileen. Olen ylpeä siitä, että saan olla osa yritystä, joka arvostaa ja pitää huolta työntekijöistään.

 

Miksi suosittelet JYSKiä työpaikaksi muille?

Suosittelen todellakin, koska JYSKissä on sekä mielenkiintoisia että vaihtelevia työtehtäviä. JYSKissä voit haastaa itseäsi ja kehittyminen työssä on erilaisten koulutusten ja kokousten vuoksi taattu. Voit myös edetä yrityksessä erilaisiin tehtäviin omien vahvuuksien ja mielenkiintojen mukaan. Minäkin olen aloittanut JYSK-urani osa-aikaisena myyjänä myymälässä.