Tulevaisuuden JYSK Customer Service Team Leader, 37,5h/vko
Oletko energinen ja tavoitehakuinen ja pystyt kommunikoimaan sujuvasti erilaisten ihmisten kanssa? Oletko elementissäsi nopeatempoisessa työssä, jossa pääset ratkomaan päivittäin erilaisia haasteita? Näetkö itsesi tulevaisuuden esihenkilönä JYSKissä?
Etsimme henkilöä Customer Service Supporter -tehtävään, jolla on mielenkiintoa ja halua astua lähitulevaisuudessa JYSK Customer Service Team Leaderin vaativiin saappaisiin. Aiempi esihenkilökokemus on tehtävässä eduksi, mutta ei välttämätöntä. Katsomme kuitenkin asian eduksesi, jos sinulla on kokemusta vastuullisista tehtävistä, kuten vuorovastaavana toimimisesta. Customer Service Centerin Team Leaderiltä edellytetään kykyä saada ihmiset innostumaan, halua kehittää asioita, tuloshakuisuutta ja nopeaa päätöksentekokykyä. Myös vahvat vuorovaikutustaidot ovat avainasemassa.
Tarjoamme sinulle erinomaiset lähtökohdat kehittyä ja kasvaa vahvaksi kandidaatiksi mahdollisesti tulevaisuudessa avautuvaan Team Leader -tehtävään. Tämän varmistamme huolellisella perehdytyksellä sekä monipuolisilla JYSKin esihenkilökoulutuksilla, joita pääset suorittamaan työn ohessa. Tutustut ja perehdyt myös Team Leaderin tehtäviin jo supporterina työskennellessäsi.
Työn kuvaus
Customer Service Centerissä vastaat yhdessä asiakaspalvelutiimin muiden jäsenten kanssa siitä, että JYSKin asiakkaat saavat ensiluokkaista asiakaspalvelua. Työ on erittäin nopeatempoista. Vastaat asiakkaidemme yhteydenottoihin koskien tuotteita, tilauksia ja jo tehtyjä ostoksia sähköpostitse, puhelimitse, sosiaalisessa mediassa ja chatin välityksellä.
Asiakaspalvelun ohella teet aktiivista ja tavoitteellista myyntityötä ja odotammekin sinun olevan esimerkillinen myyntitykki muulle tiimille. Emme itse ota yhteyttä asiakkaisiin, vaan myymme yhteyttä ottaneelle asiakkaalle luontevasti laadukkaimpia tuotteitamme sekä heidän tarpeisiinsa sopivia lisätuotteita.
Osana Suomen parasta asiakaspalvelua pääset käsittelemään myös reklamaatioita. Et säikähdä haastavimpiakaan asiakkaita, vaan löydät heidän ongelmaansa ratkaisun ja käännät ikävän asiakaskokemuksen positiiviseksi. Otat rohkeasti vastuuta ja kykenet tekemään itsenäisiä päätöksiä nopeastikin.
Tehtävä alkaa mahdollisimman pian tai erikseen sovittuna ajankohtana. Meille tärkeintä on löytää juuri oikea henkilö tehtävään
Mitä odotamme sinulta?
- Olet asiakaslähtöinen ja ratkaisukeskeinen
- Olet tehokas ja pystyt työskentelemään ajoittain kovankin paineen alla
- Olet tuloshakuinen ja haluat loistaa tiimissäsi
- Itsenäisten päätösten tekeminen on sinulle vaivatonta
- Vaativampikin reklamaatio hoituu sinulta sujuvasti ja laadukkaasti
- Sujuvaa suomen & englannin kielen taitoa, ruotsin kielen taito katsotaan eduksi
- Uusien järjestelmien nopeaa sisäistämistä
- Mahdollisuutta työskennellä myös iltaisin ja viikonloppuisin. Tällä hetkellä asiakaspalvelun aukioloaikoina ovat arkisin klo 8–18, lauantaisin klo 10–16
- Aiempi kokemus vastaavista tehtävistä katsotaan eduksi
Mitä tarjoamme sinulle?
- Huippuluokan tiimin, jossa töitä tehdään motivoituneella, ammattitaitoisella otteella huumoria unohtamatta noin kahdenkymmenen tiimikaverin voimin
- Viihtyisän työympäristön pääkonttorissamme Vantaan Pakkalassa, jossa käytössäsi on myös kuntosali
- Laadukkaan perehdytyksen, jossa tutustut laajalti myös tuotevalikoimaamme ja myymälätoimintoihin
- Ainutlaatuisen mahdollisuuden niin henkilökohtaiselle kuin ammatilliselle kehittymiselle kansainvälisessä yrityksessä, joka kehittää työntekijöitään jatkuvasti erilaisen kurssien ja koulutusten muodossa
- Kilpailukykyisen palkkauksen (kokemusvuosien perusteella 2398 – 2655 € / kk + ilta-, lauantai- ja pyhälisät, kaupan alan työehtosopimus) ja suoritusperusteisen tiimibonuksen
- Mahdollisuuden kilpailla, voittaa ja juhlia erinomaisia suorituksia
- Virike-etua yhteensä 200 euroa/kalenterivuosi kaikille säännöllisesti työskenteleville työntekijöille
- Vuosittaisen, upean JYSK Awards -palkintogaalan, jossa esiintyy eturivin artisteja
- Henkilökunta-alennuksen myös jo alennetuista hinnoista
- Työterveyspalvelut Terveystalossa
- Ergonomiset työskentelyolosuhteet
Lisätietoja tehtävästä voit tiedustella Customer Service Manager Tiina Moberg (050 9944293) tai Customer Service Team Leader Joni Rossiselta (050 414 5095) soittamalla arkisin klo: 14-16.
REKRYTOINTIPROSESSI
Hakemuksia käsitellään aktiivisesti jo hakuaikana. Valinta tehtävään tehdään heti sopivan hakijan löydyttyä. Viestimme sinulle sähköpostitse hakuprosessin etenemisestä viiden (5) arkipäivän sisällä hakemuksesi lähettämisestä.
Jos pääset seuraavaan vaiheeseen, se on ajasta ja paikasta riippumaton videohaastattelu, jossa pääset kertomaan lyhyesti lisää itsestäsi. Kutsu videohaastatteluun lähetetään sähköpostilla, joten seuraathan sähköpostiasi. Jos saat henkilökohtaisen kutsun videohaastatteluun, siihen tulee vastata kolmen (3) päivän sisällä.
Videohaastattelusta jatkoon etenevät hakijat kutsutaan henkilökohtaiseen haastatteluun puhelimitse.
Hakemukset käsitellään luottamuksellisesti rekrytoivan esihenkilötiimin toimesta.
MEISTÄ
Me uskomme, että avainasemassa menestykseemme ovat työntekijämme. Siksi tarjoamme jatkuvasti koulutusta ja erilaisia urapolkuja. Sen jälkeen, kun perustajamme Lars Larsen avasi ensimmäisen myymälänsä Tanskassa vuonna 1979, JYSK on laajentunut maailmalaajuiseksi ketjuksi. Meillä on myymälöitä ja verkkokauppoja ympäri maailman.
Kolme JYSKin perusarvoa – kauppias, kollega ja yrityshenki – ilmaisevat käyttäytymistä ja asennetta, joita voimme odottaa toisiltamme. Luotamme toisiimme, ja uskomme valtuuttamiseen vapaudella ja vastuulla tehdä. Olemme ylpeitä työntekijöidemme pitkistä työurista ja sitoutumisesta. Olemme tutkitustikin yksi Suomen parhaista työpaikoista. Oikeanlaisella asenteella, JYSKissä on tarjolla monenlaisia mahdollisuuksia. Lue lisää arvoistamme linkin takaa: JYSK työpaikkana ja arvomme
Kannustamme kaikkia hakemaan avoimia tehtäviämme sukupuolesta, iästä, etnisestä taustasta, uskonnosta tai muista henkilökohtaisista ominaisuuksista riippumatta. Lue lisää monimuotoisuustyöstämme linkin takaa: Monimuotoisuustyö JYSKissä
Lue lisää [Tietosuojakäytäntö] kohdasta, miten käsittelemme tietojasi.