Työskentele Customer Service -osastollamme

Työskentele Customer Service Supporterina JYSKissä

  • Olet loistava työssäsi ja löydät aina jokaiselle asiakkaalle parhaiten sopivat ratkaisut.
  • Riittää, että sinulla on hyvä asenne – me opetamme sinulle tehtävän edellyttämät tiedot ja taidot, jotta voit onnistua työssäsi.
  • Olet osa ainutlaatuista ja vahvaa tiimiä.
  • Sinulla on mahdollisuus nopeaan urakehitykseen JYSKissä.
  • Olet osa erityistä yritystämme, joka kehittää työntekijöitään jatkuvasti.

Customer Service Supporterin vastuulla:

  • Toimit tukena ja vaikutat osaltasi tiimisi suoriutumiseen sekä yleisesti asiakaspalvelumme tasoon
  • Tunnet tuotteemme sekä tarjoamamme palvelut
  • Tiedät ja tunnet asiakkaasi – kartoitat asiakkaasi tarpeet, tilanteen sekä tunnetilan
  • Varmistat osaltasi, että asiakaspalvelumme on korkeatasoista kaiken aikaa ja joka tilanteessa
  • Osallistut tiimisi päivittäisten toimintojen optimointiin ja kehittämiseen
  • Olet päivittäin yhteydessä JYSKin asiakkaisiin, myymälöihin sekä kuljetusliikkeisiin

 

Tämä tehtävä on täydellinen sinulle, jos...

  • olet parhaimmillasi nopeatempoisessa ja kiireisessä ympäristössä, missä ei koskaan ole kahta samanlaista päivää.
  • olet tuloshakuinen ja haluat vaikuttaa osaltasi tiimisi suoriutumiseen.
  • olet energinen, innostava ja ajattelutapasi on myönteinen.
  • olet loistava tiimipelaaja ja aina valmis auttamaan kollegaasi.
  • hymysi on herkässä ja palveluhenkisyys sinulle luontaista: asetat aina asiakkaat ensimmäiseksi tarjoten heille erityisen ostoskokemuksen.
  • olet joustava ja osaat priorisoida työtehtäväsi.
  • olet ahkera, täsmällinen ja halukas oppimaan ja kehittymään.

 

Tutustu meihin ja ota selvää, mitä me voimme tarjota sinulle!

Ota selvää Customer Service Supporterin tehtävästä klikkaamalla kohtaa “Tapaa Kristina”.  Hän työskentelee kyseisessä tehtävässä ja kertoo seuraavassa hieman lisää siitä, millaista on työskennellä JYSKissä.

 

Heräsikö sinulla kysyttävää?

Jos sinulla heräsi kysymyksiä liittyen kyseiseen toimenkuvaan, älä epäröi olla yhteydessä JYSK Suomen HR-osastoomme hrfi@jysk.com

Päällimmäiset ajatuksesi työstäsi?

  • Pidän, siitä, että saan olla yhteydessä useisiin eri ihmisiin työpäiväni aikana. Aikaisemmin työskentelin JYSK-myymälässä osa-aikamyyjänä.
  • Jo ennen kuin aloitin työurani JYSKissä, tiesin, että JYSK on todella suuri ja kansainvälinen yritys, mutta en juuri tiennyt oikein mitään hallinnon työtehtävistä. Olen todella iloinen, että päädyin aikoinani JYSKiin töihin.

 

Millaista on työskennellä Customer Service Supporterina JYSKissä?

  • Pidän työstäni ja yksikään työpäivä ei ole samanlainen. Ulkopuolisen silmin työni voi vaikuttaa hieman yksipuoleiselta, kun vastailen puheluihin ja sähköposteihin koko päivän, mutta päivät ovat silti täysin toisistaan poikkeavia. Koskaan et voi tietää, kuka seuraavaksi soittaa ja mistä asiasta.
  • Asiakaspalvelussa on useita eri työtehtäviä ja minun täytyy pystyä ratkaisemaan esiin nousevat ongelmat ja varmistamaan, että asiakkaamme ovat aina tyytyväisiä palveluumme ja asiointikokemukseensa meillä.

 

Millaisia haasteita kohtaat työssäsi?

  • Haasteellista voi olla esimerkiksi se, että koskaan et voit tietää, kuka soittaa seuraavaksi: soittaja voi olla asiakas, jolla on jokin ongelma tai kysymys tai puhelu voi liittyä viivästyneeseen toimitukseen. Minun ja kollegoideni tehtävänä on löytää paras ratkaisu jokaiseen tilanteeseen ja ongelmaan.
  • Kaikki vastaanottamamme haasteet ja ongelmat täytyy ratkaista. Meidän täytyy aina löytää se paras ratkaisu varmistaaksemme, että asiakas on tyytyväinen.

 

Kuvaile hieman JYSKin työilmapiiriä ja yrityskulttuuria.

  • Työilmapiiri osastollamme on hyvin tuttavallinen ja vapaamuotoinen. Olemme tiiminä todella tiivis ja yhteenhioutunut.  
  • Kaikki tulevat hyvin toimeen toistensa kanssa ja kollegoiden välillä on hyvä yhteistyö. Meillä on hauskaa keskenämme.

 

 Miksi suosittelet JYSKiä työpaikaksi muille?

  • Ensinnäkin suosittelisin JYSKiä työpaikaksi erinomaisen yhteis- ja yrityshengen vuoksi. On myös hienoa saada kokea onnistumisia, kun asiakkaiden ongelmiin löytyy ratkaisu.  

 

Mitä seuraavaksi?

  • Otan tulevaisuuden vastaan sellaisena, kun se tulee, mutta jossain kohti haluaisin siirtyä JYSK-urapolullani eteenpäin.
  • Osastomme kasvaa ja kehittyy vielä tulevaisuudessa ja siksi urasuunnitelmani ovat täysin mahdollisia. Seuraava askeleeni voisi olla vaikka Team Leaderin tehtävä.  

Työskentele Team Leader Traineena Customer Servicessa

  • Sinulla on mahdollisuus luoda menestyksekäs ura JYSKissä.
  • Koulutusohjelman ajan valmennamme sinua työskentelemään tulevaisuuden Team Leaderina, jolloin olet kokonaisvastuussa omasta tiimistäsi.
  • Saat vastuuta, haasteita ja tilaisuuksia oppia ja kehittyä ammatillisesti.  
  • Olet osa tiimiä, jossa yhteistyö ja voittaminen ovat toimintanne kulmakiviä.
  • Olet osa erityistä yritystämme, joka kehittää työntekijöitään jatkuvasti.

Team Leader Trainee – ohjelma pähkinänkuoressa:

  • Käytännön työssäsi sinua ohjaa, kouluttaa ja seuraa Team Leader.
  • Päivittäiset työtehtäväsi ovat samanlaisia kuin Team Leaderin rutiinitehtävät.  
  • Osallistut koulutuksiin ja saat käytännön työn ohella tapahtuvaa opastusta asioihin ja tehtäviin.
  • Mentorisi opastaa, arvioi ja antaa palautetta sinulle.  

 

Team Leader Trainee –ohjelman aikana opit hallitsemaan seuraavat tehtävät ja vastuualueet:

  • Tiimisi jäsenten työtehtävien ja työaikojen suunnittelu ja organisointi, jotta varmistat, että osastosi ja tiimisi päivä-/viikko- ja kuukausikohtaiset tavoitteet saavutetaan.   
  • Tiimin jäsenten suoriutumisen johtaminen, arvioiminen ja kehittäminen.
  • Työntekijöiden opastaminen, osallistaminen ja motivointi.
  • Työntekijöiden valmentaminen ja johtaminen tehtäväkohtaisten kehitystasojen mukaisesti.
  • Uusien tavoitteiden asettaminen itselle ja tiimille.  

 

Tämä tehtävä on täydellinen sinulle, jos...

  • olet määrätietoinen, kunnianhimoinen, tuloshakuinen ja haluat aina voittaa.
  • olet halukas oppimaan ja vastaanottamaan palautetta kehittyäksesi.
  • pystyt työskentelemään nopeatempoisessa ja kiireisessä työympäristössä.
  • pystyt tekemään päätöksiä ja otat vastuun sekä tiimisi että osastosi toiminnasta.
  • olet energinen ja innostava esimies, joka johtaa oman esimerkkinsä kautta.
  • haluat työskennellä yhdessä tiimisi kanssa osallistuen päivittäisten työtehtävien hoitamiseen.
  • haluat vastuuta ja mahdollisuuden vaikuttaa työpaikallasi.  
  • osaat organisoida ja suunnitella tehokkaasti ottaen huomioon myös isomman kokonaisuuden.
  • olet motivoitunut ja haluat jatkuvasti kehittää ja parantaa omaa ja osastosi suoriutumista.  

 

Tutustu meihin ja ota selvää, mitä me voimme tarjota sinulle!

Ota selvää Team Leader Traineen tehtävästä klikkaamalla “Tapaa Rasmus”. Hän työskentelee kyseisessä tehtävässä ja kertoo seuraavassa hieman lisää siitä, millaista on työskennellä JYSKissä.

 

Heräsikö sinulla kysyttävää?

Jos sinulla heräsi kysymyksiä liittyen kyseiseen toimenkuvaan, älä epäröi olla yhteydessä JYSK Suomen HR-osastoomme hrfi@jysk.com

 

 

Päällimmäiset ajatuksesi työstäsi?

  • Aloitin tehtävässä muutama kuukausi sitten ja hyvin avoimin mielin. Erityisesti odotin, että pääsisin tekemään päätöksiä – en vain osastoamme koskevissa, vaan myös koko organisaatiota koskevissa asioissa. 
  • Haluamme todella erottua kilpailijoistamme tarjoamalla maan parasta asiakaspalvelua ja tästä tavoitteesta puhutaan myös yrityksemme sisällä todella paljon. Puhumisen lisäksi pääsen vaikuttamaan tämän tavoitteen toteutumiseen joka päivä osaltani – tiimini ja omien asiakastilanteiden kautta.  

 

Millaista on työskennellä Customer Service Team Leader Traineena JYSKissä?  

  • Työpäivät ovat todella mielenkiintoisia ja toisistaan täysin erilaisia. Olen saanut paljon laaja-alaisesti vastuullisia ja haastaviakin tehtäviä. Tehtävät ovat liittyneet henkilökuntaamme, asiakkaisiimme, kuljetusliikkeisiimme sekä myös muihin osastoihimme JYSKissä. Saan todella hyvää ja monipuolista työkokemusta ja tuntumaa tulevaisuuden rooliini tämän toimenkuvan kautta.  
  • Kun työskennellään asiakkaiden parissa, yksikään päivä ei ole samanlainen kuin eilinen.  
  • Olen hoitanut jo useita erilaisia työtehtäviä ja saanut osallistua päätöksentekoon.

 

Millaisia haasteita kohtaat työssäsi?

  • Kohtaamani haasteet ovat usein toisistaan hyvin erilaisia. Asiakaspalvelutilanteissa haasteet ja ongelmat voivat vaatia joskus hieman luovuutta, jotta ne saadaan ratkaistua.
  • Myös henkilöstöjohtamiseen liittyvissä asioissa uskon vielä kohtaavani mielenkiintoisia haasteita, koska olen vielä hyvin tuore esimies. On iso harppaus, siirtyä työntekijätasolta esimieheksi, siinä tulee kohdanneekseen todella mielenkiintoisia haasteita.  

 

Kuvaile hieman JYSKin työilmapiiriä ja yrityskulttuuria.

  • Työilmapiiri tiimissämme on hyvä ja siihen todella panostetaan JYSKissä.
  • Työympäristö ja ylipäänsä tapa tehdä töitä on uskomattoman positiivinen. Olemme yksi iso tiimi, jonka jäsenet auttavat toisiaan ja jossa jokainen tietää, mikä on tärkeää ja mitä halumme saavuttaa.  
  • Yrityskulttuuri ja ihmisten JYSKissä ovat jotain aivan erityislaatuista. Kaikki haluavat tehdä parhaansa ja vähän vielä enemmänkin. On todella hienoa, olla osa tällaista tiimiä.
  • Organisaatiossamme on paljon erilaisia ihmisiä ja silti olemme tiivis ja toimiva yhdistelmä.  

 

 Miksi suosittelet JYSKiä työpaikaksi muille?

  • Jos minun pitäisi suositella JYSKiä työpaikaksi jollekin, sanoisin, että täällä työpäiväsi ovat todella erilaisia ja antoisia.
  • Täällä pitää myös käyttää omaa päätään, ottaa vastuuta ja olla valmis haastamaan itseään joka päivä.
  • Itse korostaisin erityisesti myös työn itsenäisyyttä. On tosiasia, että saat tilaa toimia ja vaikuttaa asioihin, joiden parissa työskentelet ja mielestäni se tekee työstä motivoivaa ja mielekästä.  

 

Mitä seuraavaksi?

  • Seuraava askel urapolulla on päästä Team Leaderiksi ja saada oma tiimi johdettavakseni. Minua kiinnostaa tulevaisuudessa kansainvälinen ura, joten ehkä sopivan tilaisuuden tullen hakeudun johonkin toiseen JYSK-maahan töihin. Nyt kuitenkin keskityn viemään Trainee-ohjelman loppuun, jotta saan kartutettua esimieskokemusta seuraavaan ”steppiini” JYSKissä.   

Työskentele Team Leaderina Customer Servicessa  

  • Team Leaderina olet vastuussa tiimistäsi ja sen suoriutumisesta.
  • Vastuullasi on kouluttaa, valmentaa ja kehittää työntekijöitäsi.
  • Sinun tehtäväsi on varmistaa, että tiimi on aina tavoitettavissa ja valmiina asiakkaita varten tarjoten Suomen parasta asiakaspalvelua joka hetkessä.  
  • Sinun myötävaikutuksellasi tiimistänne rakentuu vahva ja erityislaatuinen – yhteistyö ja voittaminen ovat toimintanne kulmakiviä.
  • Olet osa erityistä yritystämme, joka kehittää työntekijöitään jatkuvasti.
  • Sinulla on mahdollisuus luoda menestyksekäs ura JYSKissä. 

Team Leaderin vastuulla:  

  • Ohjaat tiimisi kohti menestystä
  • Toimit päätöksentekijänä osastoanne koskevissa asioissa
  • Kehität ja varmistat Suomen parhaan asiakaspalvelun toteutumisen
  • Johdat ja kehität tiimisi suoriutumista kokonaisvaltaisesti
  • Koulutat, valmennat ja kehität työntekijöitäsi
  • Seuraat ja arvioit tiimisi suoriutumista  
  • Priorisoit, delegoit ja suunnittelet eri työtehtävät ja vastuut pysyen annetuissa aikatauluissa
  • Johdat, osallistat ja motivoit työntekijöitäsi
  • Asetat uusia tavoitteita tiimillesi ja osastollesi yleisesti

 

Tämä tehtävä on täydellinen sinulle, jos...

  • olet määrätietoinen, kunnianhimoinen ja halukas kehittymään.  
  • olet tuloshakuinen ja motivoitunut jatkuvasti kehittämään osastosi suoriutumista.
  • pystyt työskentelemään nopeatempoisessa ja kiireisessä työympäristössä.
  • pystyt tekemään päätöksiä ja otat vastuun sekä tiimisi että osastosi toiminnasta.
  • olet energinen ja innostava esimies.
  • motivoit työntekijöitäsi ja toimit esimerkkinä ja suunnannäyttäjänä tiimillesi.
  • osaat määrittää selkeät tavoitteet ja tehtävät.
  • osaat organisoida ja suunnitella tehokkaasti ottaen huomioon myös isomman kokonaisuuden.
  • toimit JYSK Arvojen mukaisesti ja varmistat, että myös työntekijäsi toteuttavat niitä päivittäisessä työssään.

 

Tutustu meihin ja ota selvää, mitä me voimme tarjota sinulle!

Ota selvää Team Leaderin tehtävästä klikkaamalla kohtaa “Tapaa Madelene”.  Hän työskentelee kyseisessä tehtävässä ja kertoo seuraavassa hieman lisää siitä, millaista on työskennellä JYSKissä.

 

Heräsikö sinulla kysyttävää?

Jos sinulla heräsi kysymyksiä liittyen kyseiseen toimenkuvaan, älä epäröi olla yhteydessä JYSK Suomen HR-osastoomme hrfi@jysk.com

 

Päällimmäiset ajatuksesi työstäsi?

  • Olen työskennellyt asiakaspalvelutehtävissä aina ja kiinnostuin siksi JYSKin tarjoamasta työtarjouksesta. Olen saanut tilaisuuden olla mukana perustamassa täysin uutta Customer Service Centeria JYSKiin. Siinä samalla kehityin itse ammatillisesti ja kehitin varmasti osaltani myös JYSKiä.
  • Minulla on paljon vastuuta, mutta samalla myös vapautta ja tilaa kehittää työtämme, tehtäviämme ja prosessejamme.

 

Millaista on työskennellä Customer Service Team Leaderina JYSKissä?

  • Hauskaa ja haastavaa samanaikaisesti. Saan kehittää niin itseäni kuin tiimiäni jatkuvasti. Näin meistä tulee aina vain parempia ja tehokkaampia työssämme.  
  • Customer Service Center ja Team Leaderin rooli ovat molemmat melko uusia toimintoja ja rooleja JYSKissä, siksi suunnittelua ja organisointia riittää. Niiden myötä varmistan, että asiakaspalvelumme toimii niin kuin haluamme: asiakkaan tarpeet edellä, tavoitteiden ohjaamana.
  • Minun tehtäväni on myös varmistaa, että toimimme aktiivisena osana koko JYSKin organisaatiota – osallistumme koulutuksiin ja kokouksiin, koulutamme henkilökuntaamme myymälöissä ja osastollamme. Olemme tärkeä osa isoa kokonaisuutta ja sen tulee näkyä kaikessa tekemisessämme.

 

Millaisia haasteita kohtaat työssäsi?

  • Haasteet ovat juuri niitä, jotka tekevät tästä työstä ja tehtävästä monipuolisen ja juuri kaltaiselleni sopivan. JYSKissä työympäristömme on nopeatempoinen ja jatkuvasti kehittyvä.
  • Ainahan voisi olla enemmän aikaa, jotta saisi tehtyä kaiken juuri niin kuin haluaisi. Olemme kunnianhimoisia ja tavoitteemme ovat korkealla. Haluan, että kaikki asiakkaamme ja jokainen työntekijäni saisi kaiken tarvitsemansa ajan ja avun, mutta aina en pysty olemaan joka paikassa samanaikaisesti. Siksi onkin tärkeää, että osaan priorisoida ja organisoida tehtäviä tehokkaasti.
  • On myös haastavaa varmistaa, että kommunikointi toimii ja että oikea tieto saavuttaa kaikki oleelliset tahot oikeaan aikaan. Esimerkiksi, jos jokin toimintatapa halutaan ottaa käyttöön yrityksessä, meidän on varmistettava, että kaikki osapuolet tietävät ja ymmärtävät, mistä on kyse ja mitä muutoksella halutaan saavuttaa. Meidän kaikkien täytyy tietää ja työskennellä samojen tavoitteiden suuntaamina, olit sitten töissä myymälässä tai pääkonttorilla. Tässä tehtävässä menestyäkseen on todella osattava kommunikoida selkeästi ja tehokkaasti.  

 

Kuvaile hieman JYSKin työilmapiiriä ja yrityskulttuuria.

  • Työskentelemme tiiminä ja jokainen on vastuussa siitä, että työt tulee tehtyä, yhdessä. Rohkaisemme toisiamme ottamaan vastaan lisää haasteita – vain siten voimme kehittyä työssämme.  

 

Miksi suosittelet JYSKiä työpaikaksi muille?

  • Meillä ei ole koskaan tylsää päivää!
  • Haluamme aina haastaa ja kehittyä työssämme varmistaaksemme tyytyväiset asiakkaat ja työntekijät.
  • JYSK on aina kiinnostunut hyvistä ja käyttökelpoisista kehittämisideoistasi. Joten, jos olet ihminen, joka haluaa työskennellä nopeatempoisessa organisaatiossa, jossa annetaan tunnustusta onnistumisista, tulet viihtymään JYSKissä!